Retourneren & klachten
Het kan zijn dat u nadat u uw bestelling hebt geplaatst, toch af wilt zien van de aankoop. Wanneer u dit meldt aan ons heeft u nog 14 dagen de tijd om het product zonder opgaaf van reden terug te sturen naar ons.
Hieronder vindt u onze retour regels:
- Voeg een briefje toe aan uw bestelling en schrijf daarop uw naam en ordernummer.
- Producten die geopend of gebruikt zijn kunnen niet geretourneerd worden aangezien onze producten tot de bederfelijke waren behoren.
- Indien mogelijk ontvangen wij de geretourneerde producten graag in hun originele verpakking.
- Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
- Nadat we uw retour hebben ontvangen en aan de eisen is voldaan, maken we binnen 14 dagen (meestal binnen 2 dagen) het aankoop bedrag terug naar u over.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier onderaan op de pagina van onze algemene voorwaarden
Stuur uw retour naar:
CBDOlie.nl Retourafdeling
Laan ten Roode 2
5711 GC Someren
LET OP! Wij ontvangen regelmatig retourzendingen van een andere aanbieder van CBD abonnementen, o.a. van CBD Intens. Dit zijn wij niet !!!
Wij kunnen niets met deze retourzendingen en zullen ze ook niet doorsturen/retourzenden op onze kosten. Op het flesje van deze CBD aanbieder staat een postbusnummer voor de retourzendingen.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. We willen u vriendelijk verzoeken om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, onze chat of via de reguliere post. Wij gaan uw klacht met de grootste zorg bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen!
Onze gegevens:
CBDOlie.nl
Laan ten Roode 2
5711 GC Someren
Email: info@cbdolie.nl
+31(0)493-782783
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Cbdolie.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op.